Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Antonia Odenhage - 23 maj 2011 21:13

http://fia-lisa.bloggplatsen.se/2011/05/23/5430663-bloblbolbolboo/

HAHA

HAHA

HAHHAHA

så söt e du :D

 jag kan inte hjälpa att jag suger på

 att baka.. därför

 jag har

 dej

 ju

 :D



Av Antonia Odenhage - 23 maj 2011 21:10

lalala your lips, my biggest weakness lalala

 

Av Antonia Odenhage - 23 maj 2011 20:30

lalala

jag har absolut ingenting att skriva om.

hahahaha

men fia sa att jag skulle skriva ett lååångt inlägg så nu gör jag det. typ xd

HAHAHAH


10 saker ni blabla inte vet typ c:

fast dom vet ni säkert redan ändå.. xd


1 jag äääälskaar redbull. Och är överdrivet sugen på det nu.. :' C

2 jag hatar allt som har med sport saker grejjs att göra xd,

3 jag älskar vampyrer (a

4 jag hatar fjortisar (A

5 jag tycker att justin biebers film never say never är grymm :D

6 jag har hatar falska männinskor.

7 jag  längtar gal1 mkt till sommarlovet, och alla awesome'a saker jag kommer att göra! och alla nya minnen jag kommer skapa xd

8 jag älskar sommarn !

9 jag har överdrivet dåligt minne..

10 jag saknar allt för många människor! Som dett var föööör längesen jag träffa kom jag på nu.. o.O



lala


jag har gal1 tråkigt.

och stör mej galet mycket på vissa människor.

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

hohohohoh


lala


JB är awesome (Y


huhuhu

hihiihihihiihihihihih

hahahahhahahahahahhahahah

hehehehehehhehehehehehehehehe

hähähähähähähähähäähäh

hohohohohoh

håhåhå



Det är sommarlov om 2 veckor typ O: AWESOME! :D

 


Då ska jag upp t lysekil 24/7,

åka t Liseberg,

kaaanske spanien med fia o min familj xd,

träffa mina älsklingar från knarrholmen <3

åka upp t nossebro o träffa alla <3

soooooooooooooola ! :D

baaaadaaaaaaaaa! :D

O ha bara ha jävligt kul, o skap

 maaassa nya minnen!

o umgås med polare o

bah njuta av

 sommarN.

    

:D

 


Av Antonia Odenhage - 23 maj 2011 13:27

lalalalalalalalalala

awesome'ness

Av Antonia Odenhage - 23 maj 2011 13:07

lalalalalalalala


HAHA dagN i skolan idag var awesome..

Hade Apelsin krig med Oscar ,.., så har apelsin i hela håret o allt.

Så stack hem xd

HAHA, o alla i klass1 hatar mej nu bah för att vi typ tog alla apelsiner o kasta över hela klassrummsaken så typ fick vi nån sån där straff sak eller vafan d heter xd lålz .

 Oscars fel.. (A..


lalalalalalalala


Occcchh idag. . ska jag nog typ.. bah... va hemma? xd.

o tröka.

Och sörja min dator.

buhu.


s a k n  a r m i n ä l s k l i n g f e l i c a a n d e r s s o n g a l e t  m y c k e t .

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards