Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Antonia Odenhage - 15 maj 2011 20:53

I'd rather be blind boy, then 2 see you walk away from me, with another girl.

lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
lalalalalalalalalalalalalalalalalalalala


if u could only let it be u would see,

that i like u the way you are,

when you're talkin' 2 me one n one, you become somebody else ,

from everyone else,youre watchin' your back, like u can't relax,  you're trying 2 be cool but u look like a fool 2 me.

soo tell me ! why did u  have 2 go n make things so complicated?

 I see the way you're acting like there's somebody else who is getting me frustrated



lalalalalalalalalalalalalalalalalaalalalallalalala
llalalalalalallaalallaallala


anus ? ._.

Av Antonia Odenhage - 15 maj 2011 20:51


noow everybody sing, la, la la la , lalalalalalala (y


Av Antonia Odenhage - 15 maj 2011 20:41

   lalalalala

jag saknar min puckosak redan o.O

DagN har vart awesome

alla puckon dissade oss för att det regna lite ute

så jag o fiia typ drog ut på ''åkerN''  o skogen o sånt , o sen helt random från ingenstanns när vi har gått as långt typ , så kmr fiias hund Vema där o_O,

knaaaaaaas,

trodde det typ var en varg eller nått o:

hahahahah,

m, o sen typ spö regna d, o då typ stod vi där bah o typ sånt xd, o sprang runt i leran o grejer :O, yääh, vi  e weird,

o sen hoppa vi studsmatta i regnet (Y

o gjorde chokladpudding *tjockisar* typ världens största skål med! O:

GAAAAAAAAL1

iaf så var det 1  fett kul o gr8 dag! :D

hähähähähähähähäh

fast ''gårdagN'' eller vafan d heter söög, hårt.

hehe.

lål


o typ, så åt vi inne hos anita o roooland, med, fias typ morbror o det,

o dom är världens typ köttätare, o jag e ju typ vegetarian så det var värsta awkward typ o.O, o dom typ sa hela tiden '' jag fattar inte hur du klarar det'' typ om o om igen xd, HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA


oj mkt text såg jag nu...hähähääh

ah skit samma.

ingen läser mina texter ändå o.O

  

    


Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards