Alla inlägg under februari 2015

Yay

Av Antonia Odenhage - 16 februari 2015 20:26

Av Antonia Odenhage - 12 februari 2015 17:25


Just det, gjorde om mitt rum lite hehe!

Av Antonia Odenhage - 12 februari 2015 17:18


Klicka dej in på min instagram vettja!
Försöket t.o.m få ett najs feed och grejer. Helt cray cray. That shit är jobbigt, att alltid ha samma filter och sån shit haha vet inte hur folk pallar göra så snygga feed som det finns.

Anyways.
Mami försöker få mej på ''energidryck uppehåll'', så har jag stått ut i tre dagar (minus igår för min brorsa kom hem med burn för he löövs me heehe) och så är jag värsta duktigt och lider. Så städar jag mitt rum, och vad hittar jag !? Undangömda burns. Way 2 go toni. Har aldrig älskat mej själv så här mycket haha. Så nu njuter jag av min burn och tittar på lite gossip girl, har typ bara en säsong kvar haha!

Kyss!

Av Antonia Odenhage - 10 februari 2015 13:53

 

Du vet den där känslan med kärlek vid första ögonkastet? Plötsligt bara hände det. BAM. Kostade 800 innan, nu var det rea så fick den för 400!? Överlycklig orre här don't judge.



   

Av Antonia Odenhage - 9 februari 2015 23:19


Allt annat än chuck och blair kan lika gärna försvinna från serien för det är fan de som gör den. Aw mah gad. Goals.

Av Antonia Odenhage - 9 februari 2015 18:54



Lite skolarbete har jag allt fått gjort idag, trots en säsong av gossip girl avklarad. Haha vad gör jag med mitt liv?! Gossip girl? Trodde aldrig att mitt liv skulle sluta upp såhär haha..

 

Nämen nästa vecka ska vi göra våra val inför de kommande två åren, alltså inriktning och inviduellt val typ. Ska välja foto som inriktning och psykologi som inviduellt. Är sjukt taggad.  


     


Rage Against The Machine – Wake Up & Norlie & KKV – Faller & Veronica Maggio – Snälla bli min - 

är på replay atm i mina lurar. kärlek, bara massor kärlek till dessa låtar haha.


Av Antonia Odenhage - 8 februari 2015 22:24

 

.

Av Antonia Odenhage - 8 februari 2015 22:18


Jag kan inte prata med dig när du tittar bort
snälla ge mig två sekunder innan du ger upp
kan vi inte vara nära bara en minut
är det nu, nu som det tar slut?
Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå
jag vill hinna säga allting innan jag ska gå
älskling, vänta får jag bara sitta bredvid dig
det var han som ville kyssa mig

Du tar bort min hand ifrån din arm
och flyttar bort
ingenting jag säger spelar längre någon roll
ställer mig i hallen tills jag fattar vad som hänt
får jag ens ha kvar dig som min vän?
knyter mina skor och går tillbaka in igen
sitter här på sängen tills du be mig att gå hem
letar efter nå't att säga som kan ändra allt
nå't mer än det jag redan sagt

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards