Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Antonia Odenhage - 16 juli 2014 18:43

Hola!

Vaknade vid åtta och käkade frulledrulle. Sen packa vi picnik och satte oss i en park och lyssnade på musik, läste och fotade. Sjukt mysigt. Sen drog vi till en sydafrikansk resturang. Det var sjukt gott, fast starkt som satan.

Nu ska vi typ packa, imorgon är ju sista dagen. Sen ska vi dra ut och hitta på något. Mina cash är ju slut så kan inte shoppa ): men inte direkt så man är syssellös här i london så vi hittar nog på något!


Puss

Av Antonia Odenhage - 16 juli 2014 01:17

Idag:

- bio, såg ''begin again''.
- shoppade, liiite till aka alla mina pengar är slut. Bye 5k.
- tube museeum.
- m&m affären på 5 våningar.
- harrolds
Ätit massa mat, eller nä föresten haha glömde äta idag, åt frulle vid åtta sen vid bion vid 7 jag bah eeh just det mat. Hahah men har ätit ihjäl mej resten av dagara så överlever på mitt överflöd fett till imorgon haha.

Imorgon ska vi till ett ww2 museum, läsa böcker och fota i parker. Äta thai, dricka massa isthee. Mums! Vill aldrig lämna. (Bortsett från att träffa min bästis då så att säga)

Nu ska jag lägga mej!
Kyss


Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards