Alla inlägg den 13 juni 2014

Av Antonia Odenhage - 13 juni 2014 16:18

Av Antonia Odenhage - 13 juni 2014 15:01

Wah
Hade en av de där riktiga ''movie nights''en igår kväll. Inte sån där filmkväll så asså utan en sån riktigt perfekt kväll som på filmer. Get it?

Började med frulle på sängen.
Åkte ned till skolan, sa hajdå till alla lärare och elever som jag troligtvis aldrig kommer träffa igen ):,
FICK STIPENDIUM för kamratanda, och flit i skolarbete!!!!
Fick betygen.

Åkte hem och fick massa fina blommor och presenter, och min brorsas flickvän hade bakat en lime cheescake och en choklad cheescake ohnmahgad va de var goda.

Sen åkte jag johanna och susan in till stan och käka på pizza hot (hahaha vill ni ha mer iste?) där servitören ragga sönder på oss uäk... Sen drog vi till bältespännarparken (min park) och senare kom izza,niclas,rikard,gavin, hampus. Vi bärsade och lyssnade på go musik kvällen lång.

Så kom det en pundare (vi räknade, han kom till oss åtta gånger) och försökte sälja målningar för cash till röka... As obehaglig snubbe som ställde sej MITT I EN GRUPP som satt brevid oss och pissade, asså precis där de satt. Så jävla äcklig. Han drog kniv o typ viffta med den så vi drog till en annan del av parken.

Sen efter det drog vi till donken.
Och fick den lysande ideen att bada. Jag veeeet det är fucking min fylle regel nummer ett att aldrig bada onykter men vi ''simmade''inte utan var bara vid kanten o doppa oss typ.
Åt niclas tårta och drog sen hem.
Har sååå ont i magen av allt skratt det är helt sinnessjukt.

Puh.
Vet inte om jag är bakis eller fortfarande onykter. Vilket som lutar det mot att somna om igen o aldrig vakna upp hahahah.
Puss

MEN JAG HAR SOMMARLOV MOTHERFUCKER! Yaaaah!

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards