Alla inlägg under november 2014

:*

Av Antonia Odenhage - 20 november 2014 10:43


Är det nu dem kallar mej Photoshop proffset eller? Hahah fan va jag hatar detta... vill bara hoppa över denna biten och fooooootttaaaaa... Men illustrater är as kul, vissa grejer med Ps med men gif delen kan suga min icke existerande kuk.

 


Ursäkta min franska. Är utråkad åta helvete, vaknade sex. Pallade inte gå till skolan så gör jag läxor... Way to go. Aja nu är skiten klar iaf, har gjort gifar som skulle vart inne förra veckan, yttrandefrihet uppsats och nu ska jag leta bakgrunder till mina foton tills nästa medialektion.

  


Imorgon är det fredag mmmmhmmm. Ska antagligen träffa Hampus, antagligen sova med johanna, antagligen idag med, antagligen kommer det bli kul. Antagligen ska jag gå och lägga mej nu och göra bakgrunderna sen innan jag somnar på tangentbordet. Ah antagligen.

HAAA DEEEE   

Av Antonia Odenhage - 16 november 2014 15:27

 <iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify:track:72WZtWs6V7uu3aMgMmEkYe" width="300" height="380" frameborder="0" allowtransparency="true"></iframe> 

 

<- this little fella' , tee, filt, fairylights överallt, internetshoppande, och en jävla massa fotande. = HEAVEN aka hösten.


 

Av Antonia Odenhage - 16 november 2014 15:13

   

Av Antonia Odenhage - 16 november 2014 12:28

     

Av Antonia Odenhage - 16 november 2014 10:19

Hola!


vEt inte vad det är för fel på mej har somnat aastidigt typ 3 dagar i rad bortsett från i förrgår när vi kom hem vid 2-3.

OCH är endå inte pigg! Får hysteriskt anfall hahah. Somnade 5 igår, vaknade igen vid 7 sen somna jag igen. Sov tills nu klockan 10. Och hade ostress kunnat gå och lägga mej igen... HAhah life as a teenager. #klagarpåallt


I förrgår lyssnade jag och johanna på massa gooooddie musik och vinade, sen drog vi hem till sankt nicholas och lekte lite med honom. Dagen efter (jättepigga och alerta.. osv) hade vår skola öppethus. Vi fikade, visade folk runt och berättade om skolan osv, trots att jag inte kunde ett piss haha. Hittade en skyltdocka som vi alla fann ytterst underhållande haha. OCh vi fick reda på att skolan hade en dold dusch någonstans på skolan som inte ens våra rektorer visste var den befann sej, lite kul. 


 

 

Av Antonia Odenhage - 8 november 2014 12:01


Wajj so seriös då gumz

Av Antonia Odenhage - 8 november 2014 10:27

Hola!

Igår var helt ok. Hade två lektioner, dock matteprov första lektionen och det snöade så behöver jag säga mer. Sen drog jag och guppi hem till mej, åt tacos och sen kom johanna så satte vi oss och lyssnade på musik, hatade på människor, och vinade.

Idag ska jag t beerååås med min guldklimp. Ska bli gos, puss!

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards