Alla inlägg den 19 oktober 2014

<3

Av Antonia Odenhage - 19 oktober 2014 20:13

Hej!


Har kännt mej sjukt produktiv idag asså!

Har hunnit se 3 nya serie avsnitt.


Dammat hela mitt rum.

Hängt och vikt all tvätt och tvättat all smutsig tvätt en gång till.

Städat mitt rum, hängt alla mina kläder i färgordning.

Rensat och tvättat allt mitt smink.

Rensat lite kläder.

Bäddat min säng.

Fixat med julklapparna.

Skrivit dagbok.

Hunnit bli kär i I Am Dragon.

Kollat på lite mer julklappar jag ska köpa.


Städat i badrummet.

Duscha och platta håret.

Suttit foton i ramar.

Beställt foton.

Bokat tandläkar och frisör tid.

Och ätit. 


Öh man kan tro att jag gått på tjack hela dagen. Känner mej nästan så. Min hjärna är på högvarv haha har sprungit runt som en galning och bara städat hahah. Asså va!? Stört.

Jobbiga med att städa med adhd är att man glömmer av vad man gör hela tiden och kommer på sej själv sitta och leka med en penna helt plötsligt när man tog tvätten för 5 min sedan och bah oj vad gör du i min hand typ. Sen fortsätter man med tvätten, och fem min senare sitter du med pennan igen fast i munnen typ. Lyckat. Min hjärna hatar mej. 


 

Bild på mej och min favoritperson i hela vida världen. 


Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards