Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Antonia Odenhage - 20 januari 2013 23:19

Det är just dagar som denna som jag saknar dej som mest.


Av Antonia Odenhage - 20 januari 2013 23:08

BTW


jag har årets sötaste kusin-barn ( säger man ens så ? ... )

anyway, han är typ 4-5 ? Och han bah


- Antonia vet du vad?

-Nä ?

- På mitt dagis tar mina kompisar med sej sina iphones till dagiset, detta tycker jag är jättekonstigt, tycker inte du det? Jag tycker dom är alldeles för små för att ha en mobil. Eller hur ? 


man bara JAAAA, min kusin kommer bli en av dom bra <333333333333333333


Av Antonia Odenhage - 20 januari 2013 22:42

Hallojsan.


Gick upp vid 4-5 idag så är inte trött alls nu. Vilket suger, måndagar är ju jobbiga nog att komma upp till..

Ska göra ett hemma prov med som jag har försökt undvika i 2 år heh, men får inget betyg om jag inte gör det, i det ämnet så är tvungen </3 , 

Beställde även hem ett par bruna linser nyss, dock bara 4 månaders linser, men dom är endast för att jag ska se hur det känns med linser, o ''vänja in mej'' typ, för vill skaffa linser, tycker glasögon är så klumpiga ;/

och att jag valde bruna var bara för skoj skull, har alltid velat vara brunögd, så lite kul o se hur det blir :)

Finns inget jag älskar mer än internetshopping, det är underbart haha. Finns ingen bättre.

Just nu väntar jag på min tröja från Kina som tar hundra år, sakerna från Gina och nu dessa linser.

Dock tar det ju längre tid än att bara åka in t stan o köpa, men det känns ju roligare o få dom när man väntat så länge..


Aja nu ska jag se på nån serie o försöka sova. 

Ska antagligen omställa min dator imorgon och se om det hjälper.

Puss

Av Antonia Odenhage - 20 januari 2013 02:34

Halloj


Min dator har fortfarande damp ggr 20, så kan fortfarande ej lägga upp bilder utan att hela skiten kraschar.

Vilket suger get, så jag har ej haft lust att blogga, o allt är upp o ner så ni får faktiskt leva med det <333333333333

Idag hade jag släkt kalas. Satt dock uppe på mitt rum o gömmde mej hela tiden, men fick genomlida födelsedags sången ändå.. även fast jag böna o bad dom att strunt i det, true lööv,

Fick en VS sminkväska, med bodylotion osv i. AS NAJS

Sen presentkort på 800 på gina, dock redan slut </3 klarar ej av att hålla i pengar (a

sen massa smycken och smink.

Girly stuff u know.

Och åt massa god mat,

bla budhapest tårta <333

min favorit.



HATAR INLÄGG UTAN BILD

KÄNN MIN VREDE


nu ska jag sätta på den där braiga filmen med han där snyggingen.

HA DET GUBBS !   

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards