Alla inlägg under mars 2013

Av Antonia Odenhage - 17 mars 2013 14:31

Haj


I fredags sov jag över hos elin, med johanna

vi bastade snacka massa skit, solade, bastade, åt ostbågar.

Förvånade? Nä tänkte la inte det.

Sen igår sov jag hos kiprikuknoff,

vi hade mysig disney kväll <3

Nu ska jag duscha, sedan lyssna

lite mer på bmth och längta lite

till ,till konserten, hihihihi


Puss på er mina snuttisar.


           


mah gurls <3

Av Antonia Odenhage - 17 mars 2013 14:30

Can you hear the silence?
Can you see the dark?
Can you fix the broken?
Can you feel... can you feel my heart?


Can you help the hopeless?
Well, I'm begging on my knees,
Can you save my bastard soul?
Will you wait for me?

 

Av Antonia Odenhage - 11 mars 2013 20:38

         

     

Av Antonia Odenhage - 11 mars 2013 20:27

  

I'm scared to get close and I hate being alone

I long for that feeling to not feel at all
The higher I get, the lower I'll sink
I can't drown my demons,

they know how to swim
-

 

 

fan va jag är kär i BMTHs nya låtar.

Trodde inte det kunde bli bättre,

men osscch så fel man kan ha

 

Av Antonia Odenhage - 9 mars 2013 23:27

Jag är bokstavligen talat typ deprimerad för att jag saknar sommarn så mycket.

Festerna, Minnerna, Folket, Konserterna, De ena utekvällarna, Grillningna,

 Allt. Är taggad till tuuuuusen för sommarn nu, denna sommarn

kommer bli den bästa på länge , det känner

jag på mej, bara massa galna sena

fest kvällar med mina gurlz,

åh kan det bli bättre ?

Helt ärligt,vem behöver

en fucking kille när

man har sånna här

underbara

vänner ? 


QOTD :

''Maybe our girlfriends are our

soulmates,& guys are just people to have fun with ?'' 

Sounds legit

;)

 

       

Av Antonia Odenhage - 9 mars 2013 23:24


Sov över med den dära pangpruden igår.

Var fluffgos som vanligt och snackade massa skit o åt ostbågar ( standard )

Såg även Hans and Gretel den nya versionen, var faktiskt bra.

Nu ska jag titta på dom pinsamma idioterna i Geordie Shore och sen lyssna på BMTHs nya låtar, sen somna till dom.

Och drömma mej bort.

Puss 

Av Antonia Odenhage - 2 mars 2013 19:09

             

...

Av Antonia Odenhage - 2 mars 2013 19:05

Älskar alla dessa IQ befriade idiot wb ligister, som tror att dom är

så jävla gangster och tuffa ligister ''från slummen typ'' bara för att dom

bor i angered typ ?..... Man bah nej hjärtat.. nej...

Hatar att bråka med folk man inte ens kan ha en normal jävla konversation

med bara för att dom ska hota att ''döda en / ge en stryk''

i varje jävla mening, SÅÅÅ IIRITERANDE.

Om man ska tjaffsa kan man

väl iaf göra det

ordentligt ? :(

pajas..


NU SKA VI INTE VA SÅNNA.

Det är fredag, och jag har ostbågar, livet leker, fuck förortshororsomtrorattdomärnått

PUSS

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards