Alla inlägg under februari 2013

.

Av Antonia Odenhage - 17 februari 2013 18:36

Hallojsan


Igår vakna jag halv 12, skulle till shlicky 12 ha halloween marathon,

så sprang typ upp ( jk det gjorde jag ej) o fixa mej oså, fast så gick min klocka fel så kl var 1-2 typ,

men kom dit iaf, var där med rikard,fia,felix, turken och john på slutet.

det var naaaaaaajs, dock gillar jag inte filmerna särksilt mycket men men.

Sen idag bara vakna jag upp helt CP SJUK.

helt out of nowhere, blev as sur, 


och jag ha fortfarande inte beställt bmth än, kill me




Av Antonia Odenhage - 15 februari 2013 17:31

          

Av Antonia Odenhage - 15 februari 2013 17:23

                 


bio : you make me crazy ( fem av fem ostbågar )

och massa mys o gos

kan inte bli bättre!

donken!

Av Antonia Odenhage - 13 februari 2013 18:01

''Your true colors are starting to get loud
(So loud that it hurts my ears)
Have fun praying to your gray god now


This war don't determine who's right
This war just determines who's left Standing tonight
Stop handing me lights


I can see what you are in the dark just fine
I'm not blind I'm bending the blinds
Peaking through to get a glimpse of your anguishing life
You're hiding like a vampire here comes the strife
This won't hurt me cause I get a thrill from the bite.''


Av Antonia Odenhage - 13 februari 2013 17:57

Helou

Har verkligen fastnat för denna ;

Woe, Is Me – Fame>Demise [acoustic]

Riktigt bra! Gillar nästan alltid acoustic mest konstigt nog.

Btw, beställde ett as najs skal med rymd bakrund o en musch på,

så var det till fucking iphone 5!

sug min pillesnopp 


o tänkte va snel o lägga upp massa bilder, men internet suger kuk.

Men jag jobbar på det så be patient.


nu ska jag se PLL,

PUSSSHAJJ



Av Antonia Odenhage - 13 februari 2013 17:47

WIHO

tänkte vara snel hest idag och ge er massa tips ;;


filmtips: The Orphan, fett bra film om en familj som adopterar en unge, och den ungen är inte den alla tror att hon är.

En thriller, fett värd att se, 5 av 5 toasters hihihiihhihih

låttips: Woe, Is Me – Fame>Demise [acoustic]

Chase & Status – Midnight Caller

DJ Rebel – Cuba - Radio Edit

Macklemore & Ryan Lewis – Thrift Shop - feat. Wanz

Woe, Is Me – I

Och sist men inte minst, mina babes, http://www.youtube.com/watch?v=XGnX1d3sLqc

another bottle down - asking alexandria  ( min nya favorit låt)<3

och Run free, (deras nya låt, också min nya favo hihi )

serietips; American horror story (skräck serie typ)

Supernatural ( skräck serie )

Vampire diaries. (drama<3333)

Skins ( tonårs serie - massa akohol o droger - )

Misfit (-tonårsserie-)



U won't regret it babes ;*



Av Antonia Odenhage - 10 februari 2013 00:11

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards