Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Antonia Odenhage - 2 juli 2012 02:56

 

Av Antonia Odenhage - 2 juli 2012 02:43

oo, o jag o min underbaring hade 5 månader idag, eller för ca 2 timmar sen, 

Och sen när vi är i spanien kommer vi fira 6 månader, ett helt halv år.. helt sjukt..

~

tiden går såå snabbt men ändå så sakta, känns som om jag har kännt dej i hela mitt liv,

och vill iaf tillbringa resten av det vid din sida,  Kan fortfarande inte fatta efter 5 månader att du är min och att det är mej du vill ha, det är så overkligt att nån så perfekt o underbar som du valde nån som mej,

och att du vet precis hur du ska lugna ner mej,

och att ett endaste leende från dina läppar kan lysa upp hela min dag, utan tvekan,

Du är så otroligt vacker, både på utsidan och insidan,

tack för att du står ut med mej ..

Jag älskar dej, nu, då , föralltid.

hasse <3 maggan,

finns inga som älskar som vi.

~


  

Av Antonia Odenhage - 2 juli 2012 02:38

Haha, tycker det är sp otroligt jävla roligt när man skriver något, och nån typ 5 sek senare skriver till en bah '' åh shit din hoe asså, jag vet att du mena mej på den 'statusen' ( or whatever ) du är så blåst osv osv''

man bah, okej, tar du åt dej så fine, men hela världen kretsar inte runt dej stumpan.


och när folk är äckliga fittor och sne blickar en helt utan anledning , och är allmänt bitchiga och otrevliga innan man äns lärt känna dom osv . Både omoget och onödigt,

~

just sayin' sorry om jag är bitter, meen har faktiskt

 blivit duktig chey o slutat röka, fett naaaajs, antar jag,

för utan att jag är världens bitter fitta, men det löser sej om några veckor c; 

hehehheh, får vi hoppas (a.


KYSSEN 




Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards