Alla inlägg under december 2012

Av Antonia Odenhage - 16 december 2012 22:57

People change so you can learn to let go.

-

Av Antonia Odenhage - 16 december 2012 21:21

 

Av Antonia Odenhage - 16 december 2012 15:27

 

Av Antonia Odenhage - 16 december 2012 15:05

Härmar fanny hehe

2012:

~


Träffa rasmus


Bodde varje helg i min bästis lägenhet, och käka wook och dansa nakna i fönstret nattarna långa


Fick massa nya allmänt jävla awesome vänner.


Och ''förlora'' några falska.


Fick tre  nya system kameror ( har dock bara en kvar)


Festa röven av mej i början, men nästa inget nu.


Var i Spanien, danmark, tyskland och frankrike.


Izza babe fyllde år, och hade en sjukt najs fest


Fann min nya kärlek till serien Misfits


Älskar kaya lika mycket 


Börja sköta mej i skolan, och har snart B i allt.


Min bästavän flytta till andra sidan sverige och krossa mitt hjärta


Träffa min älskade Turk, och blev vän med henne även fast vi hata varandra innan.


Robin och en gammal tant på min gammla gata dog,som jag alltid brukade va hos som liten.

Och jag missa hennes begravning..


Sålde villa vagnen i lysekil, i trellebystrand,


Rob Bailey & The Hustle Standard – Hungry blev kär i den låten


Blev ännu mer kär i vampire diaries än vad jag redan var.


Insåg att jag har vart en elak fitta nästan hela 2011.


Insåg att min klass inte var så illa.

~




Ett förjävla bra år och sammtidigt ett jävla dåligt.

Men känns jävligt skönt att ''ha kontroll'' på mitt liv igen. Innan sket jag i det mesta.

Men nu vet jag vilka som är falska och inte, och vad jag vill. 

Och mår allmänt jävla bra. 

underbart är det!

 

<3

Av Antonia Odenhage - 15 december 2012 11:43

                 

Av Antonia Odenhage - 15 december 2012 11:39

Sorry, har inte plats för falska fittor som dej i mitt liv. 

Det enda jag har att säga till dej.

Puss!


   



Weelll, karma is a bitch ;;) 

du lär ju få vad du förtjänar 





Av Antonia Odenhage - 15 december 2012 11:35

Halloou blooowgen,

 

denna veckan har sugit hårt. Fast denna helgen har vart

awesome med mina guzzar Turken och Blondie.

ar vart fluffgos och allmänt fluff och gos.

Idag ska ja till eveshlynan och

gosa ner mej och snacka skit.

Bilder kommer snart!

Puss


Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards