Alla inlägg under april 2012

Av Antonia Odenhage - 13 april 2012 04:09

I don't want this moment to ever end
Where everything's nothing without you
I'll wait here forever just to see you smile
'Cause it's true, I am nothing without you


Through it all, I made my mistakes
I stumble and fall, but I mean these words


I want you to know
With everything I won't let this go, these words are my heart and soul
I'll hold on to this moment you know, as I bleed my heart out to show
And I won't let go

  

- sum 41 -





Av Antonia Odenhage - 13 april 2012 03:58

fuuuuck,

har blivit beroende av en ny serie.

tummen upp!

''American Horror Story''

förövrigt typ världens bästa serie ( förutan vd skins spn osv osv osv ) 

men självklart har jag sett hela första säsongen på 2 dagar.

lite sömnbrist men det är luuuuuuungt bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuur ;Ä

 

fuck life, orkar inte vara beroende av en till serie.. <//3


Av Antonia Odenhage - 10 april 2012 23:15

10 fakta saker osv.


1, blir fett lugn o glad av Beethoven – Für Elise hahaha

2, Det finns få jag litar på men jag har mina bästa som jag vet till 110% att jag kan snacka med osv osv

3, jag hatar falska personer, som BARA umgås med en för att få saker, tex kläder, cigg o smink osv, eller typ gratis fylla osv

4,hatar o behöva toffla efter nån,

5, jag är sjukt otålig,

6, har läskigt mycket empati för folk, även om jag inte känner dom, kan jag bli deppig om dom berättar nått sorligt dom har gått igenom typ,

7,jag kan vara en riktig bitch mot mina vänner men ah dom förstår mig och älskar mig iaf.. hoppas jag *
8,det ovan skrev anina precis bara för att hon har rätt

9,jag kan aldrig erkänna att jag har fel, bara att jag kanske inte har rätt, men det är 2 helt olika saker ;*

10, Jag är otroligt glad för att jag har dom bästa som vänner, och skulle inte vilja byta  dom för alla miljoner i världen. 



Av Antonia Odenhage - 10 april 2012 20:51

Anina, Rasmus, Fanny, johanna o eve.

Älskar er så otroligt mycket, er kan jag lite på till 110%

Ni är guld värda, och ni betyder så sjukt jävla mycket! 

Även fast vi har våra stunder... haha eller ah jag xd

utan er är jag luft! 


Puss på er mina fina sessor ( HAHA du med rasmus, min lilla lilla prinsessa) .


Tracy Chapman – Fast Car

allmänt fet låt förövrigt.

PussN

Av Antonia Odenhage - 10 april 2012 18:21

hej sötnosar!
Ville bara berätta att jag älskar min lille prinsessa Antonia så sjukt jävla mycket!!
Puss på er älsklingar//Anina   

Av Antonia Odenhage - 10 april 2012 16:39

Mys med min underbara donna, 

bara kolla massa bögiga tjej filmer o gråta röven av oss,

käka pizza o bara allmänt mysa.

finns inget bättre!  ( och rasmus såklart ;) )

älskar dej min fina bästa vän anina leven ! 

hahahha det rimma typ..

feet.

anyways, 

ttyl8!

  

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards