Alla inlägg under januari 2012

Av Antonia Odenhage - 20 januari 2012 17:15

jag ställer frågor som alla vägrar svara på 
jag får en karta, men inte vilken väg att gå 
Min själ vill iväg här ifrån 
En fånge länge nog, ska världen vara så? 


mina känslor, vem skriver om sånt? smörja! 
Kan inte ge tillbaks minnena som åren tog 

jag vill av den här resan jag kunde ha bett min mor 
hon pekade åt rätt håll, men jag vek av halvvägs 
livet är ett minfält, långt ifrån en vallfärd 
det är kallt här, och förtvivlan bara växer 


vi röker bort vår sorg, men den slår oss dagen efter 
Gud, ett litet fel så det blev igen 
Jag är lyckojägaren som alltid lämnas tomhänt 


Jag är glad utåt, men inåt ett uppror 
Står vid gränslandet och missar mitt upprop 
Fan! Var är ljuset? Vart är min livslust? 
Vill födas på nytt, men kommer ut missfött 


Jag måste börja lära mig att vårda sinnet 

Sväljer min stolthet, tittar upp fast tårar rinner 

Har lovat mindre, men nu ska jag hålla allt 
Går ut på stridsfältet, upp med hakan, huvudet kallt 


Jag vet att jag har strulat, men mamma jag älskar dig 

http://www.youtube.com/watch?v=idKcZ6Y1DzE&feature=related

kärlek till den låten.

Av Antonia Odenhage - 15 januari 2012 06:31

Älskar livet när alla sover.. o jag typ är den enda på jorden som är vaken, <3333333333

brb kolla vampire diaries hela natten lång.

meeee guuussstttaaaa!

 

Av Antonia Odenhage - 15 januari 2012 06:05

~

I'd take another chance, take a fall 
Take a shot for you 
And I need you like a heart needs a beat 
But it's nothin new 

~

hehehhehehhehehehe

buhuhuhuhuhu cry me a river biaaatch

hehehehehhehehehe

Av Antonia Odenhage - 15 januari 2012 05:58

~

I'm hearin what you say but I just can't make a sound 
You tell me that you need me 
Then you go and cut me down, but wait 
You tell me that you're sorry 
Didn't think I'd turn around, and say... 
It's too late to apologize, it's too late 
I said it's too late to apologize, it's too late 

~

Nej jag är inte gay, bara med dej är det helt okej <33333333333

HAHAHAHHAHA

älskar min natthumor osv

love life <3333333

haha orkar inte.

Av Antonia Odenhage - 15 januari 2012 05:54

AHHAHAHAH 

sitter helt forever alone vid dator..

Och anina, den slynan sover <//3

efter jag gav henne massage o allt <//3

fett lågt..

Jag är typ pigg,

måste typ

sluta dygna 

typ

hehehheheheheh


jag hatar allt o alla.

känslokall 

o är inte kapabel att älska

tro mej !

:D:D:D:D:D

hahahhaha


ah typ


he he he he he 

ååååhh jag är så jobbig.. </3

HAHAHAAHAHA



feeeting bra låt.asså as bra.o sånt positivt.hehehehe

hejdå.

Av Antonia Odenhage - 12 januari 2012 23:16


I'm a spacebound rocketship and your heart is the moon, and i'm aimin' right at you.

Av Antonia Odenhage - 12 januari 2012 22:56

-i love you

*aattchooo!*
-sorry im allergic to bullshit


      

Av Antonia Odenhage - 12 januari 2012 22:33

den underbara känslan man får, när man kommer hem

och min syster har gjort cupcakes

hehehehehehehehehehehehehehehehehe

brb TJÅÅÅCKIS TAAAJJMMM

~

So what we get drunk

So what we smoke weed

We're just having fun

We don't care who sees

So what we go out

that's how its supposed to be

Living young and wild and free

~


taggad för fredag imorrn osv osv jaow!


Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards