Alla inlägg under april 2011

~.~

Av Antonia Odenhage - 12 april 2011 20:34

~ Ta mej för den jag är, inte för den jag fkn var.. ~


Börjar faktiskt bli jääävligt trött på att alla ,

klagar om hur mycket jag har förändrats o blablabla,

Sure, om ni vill va samma fkn person hela jävla livet, VISST, va det!

Men jag tänker iaf inte det. För jag tycker att förändring är awesome,

Palla, ha samma klädstil, samma hår, samma hårfärg , ah stil överhuvudtaget

HELA JÄVLA LIVET!?

O sluta fkn klaga o klanka ner på andra? Så jääävla patetiskt, har ni inget bättre för er ?

Speciellt ni som kallar er mina ''vänner'' ? Lol.

Jag påpekar inte era förändringar, så varför ska ni påpeka mina ? Vänner ska la ta en för den man är eller? Inte den man borde va, eller den man var innan.

Ta mej för dej jag är, eller dra.


fan va jag hatar falska äckliga fittor :D

lalalalala


Av Antonia Odenhage - 12 april 2011 20:25

LALALALALALALALALALALALALALALAALALALLALALALA        take a chance, you stupid whore.

LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA





Av Antonia Odenhage - 12 april 2011 20:20




  

Lalalalala, bara för att jag är kär i Stitch...

Av Antonia Odenhage - 12 april 2011 20:12

BEVIS :D

  

Av Antonia Odenhage - 10 april 2011 20:19

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah,

lyssna inte, man

blir beoende,


Din blick kan få mej le, o le.

Ingen kan ta denna känslan från mej, varje gång som jag tänker på dej..

 Vill bara ha dej här, vill ha dej nära.

Du lyser upp min himmel som den

vackraste stjärna..


Baby, du är så underbar och vacker, ibland kan jag ligga stilla vaken hela natten.

Du är en sån person, man inte glömmer,

och är jag inte vaken är jag säker på att jag drömmer.

Av Antonia Odenhage - 10 april 2011 18:30

Ditt namn, får hjärtat mitt & slå.

Av Antonia Odenhage - 10 april 2011 17:59

LaLaLaLa

Helgen har vart AWESOME,

På fredagen, slagga jag hos fanny.. 

Och igår, så slagga fiia hos määj, o vi har dygnat, så har inte sovit nått nu sen i fredags, så är lite trött xd, men , men.

Och idag åkte vi t Lysekil :D ;D

det var fett AWWWEESSOME, 

häähhääähähähähäähähähähä

Vi tog mmaassaaa med bilder, 

o sånt..

xd

lalalalalalala


här kommer 1 bildbomb, :D


                             


heiido

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards