Alla inlägg under mars 2011

Av Antonia Odenhage - 12 mars 2011 16:02

Heiisan..

 

~lalalalalalala~

jag har fett tråkigt.

Och alla är fett osociala..

~lallalalalalalala~

ååå så ska jag köpa lööööshååårr snart,

 och i morgon ska jag färga håret svart.

AwEsOmE ? oohjaa..

  


HEIIDDOOOO

Av Antonia Odenhage - 9 mars 2011 20:15

YAY , nu e min bb hemma igen ( min kamera asså.. xd )

Min pappi låna den när han åkte till Italien..

Sakna den fett mkt Q.Q

annnyyywwhhooo

så,

tänkte,

jag,

fråga,

en,

fråga,

till,

er,

kära,

bloggläsare, ( hahah typ 1 pers? lol. )

att, jag ska färga mitt hår ,, svart,, men jag ska ha två slingor med nån annan färg, och det ska antingen va, lila, mörkblå , eller mörkgrön. Sååå, vilken färg tycker ni ?

Kommentera, pleease, för jag har typ världens beslutsångest xd..

                                             


PEACE OUT! / ''T''

  

Av Antonia Odenhage - 6 mars 2011 15:14

Heiisan

jag har

inte bloggat

på typ

20 tusen år,

men aah..

typ

,.

jag har inte

orkat typ .. xd

meeeeeeen iaf,

så har jag slaggat hos fanny

heeela helgen,

o d var awesome.

igår var vi i Partille,

o va o kolla på hiphop jam eller nått sånt.

oo det var fett zchlull!

oså träffa vi Wille o Oliver.

O har inte träffat Wille på typ hundra år , så det var

fett najs.

ooossåååå.

men

nu

är

jag

typ

hungrig.

ja

ska

typ

o

äta

nått

nu..

HEIIIDDDOOOOOO :D

ps: jag saknar min puckopolkagrissak fia :(



Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards