Alla inlägg den 15 december 2013

Av Antonia Odenhage - 15 december 2013 21:17

Hola!
Idag är en sån dag.
Orkar inte vara social haha. Har bara sovit hela dagen, orkar inte ens städa mitt rum. Så jävla lat. Sjukt. Men min säng är faktiskt sjukt najs s hade ni oxå haft den hade ni förstått mej mer än väl.
Hola då

Old orre fjorre pic

Av Antonia Odenhage - 15 december 2013 02:17













Haha kom på nu att jag redigerade alla lucia bilderna värsta scary. My bad. Skulle lägga upp dom här först men glömde det *.* så ni får scary mördar lucia bilder istället. Hahaha. 


  

         

Av Antonia Odenhage - 15 december 2013 02:03

I cry and smile every day. I grew up scared, because I was so skinny and had no boobs. It’s only now that I just think, Sod it! Everyone’s different. I’m contented and happy as I am.
 
— Kaya Scodelario
               

Av Antonia Odenhage - 15 december 2013 01:40

Våran värld är så äckligt jävla vidrig.


Folk mobbar,trakaserar och är allmänt jävla vidriga individer över internet och tror att det inte påverkar folk ett piss bara för att det är tomma ord, bara en simpel text på en simpel datorskärm. Men det folk inte inser är att bakom den där simpla skärmen, sitter en människa, men känslor. Tror alla i dagens samhälle har fått minst en hatkommentar i sitt liv, och det är inte okej. Jag har alltid sagt att jag tycker nät mobbning är så jävla lame för man kan ju bara stänga av datorn, och ignorera, men det är jag, jag gråter inte om en anonym kallar mej hora, slampa, falsk osv. Men det är jag, alla är inte så. Det har jag lärt mej den hårda vägen. Men det som chokerar mej varje dag är hur låååångt folk går. Nu är det inte bara små svordommar hit o dit nu är det liksom hooooooot, om inte bara personen i fråga utan även dens familj o vänner? ASSÅ VAAAA!? En sak att ogilla en människa pga olika diverse anledningar men waaaaaah. Att be folk ta självmord o skriva saker om dens familj o typ önskar din mamma dör i cancer och sånt? WHAT THE FUCK PEOPLE. Säger nån nått till mej tål jag iiiiprincip allt förutan att jag är en dålig kompis/dotter osv för det är lite känsligt, men hade nån sagt jag hoppas din mamma dör i cancer till mej. Påriktigt. Jag hade skitit om jag åkte in på fucking ungdomsfängelse eller whatever. Jag hade blivit heeeeeeeeeelt freking loca. Våld löser inget men då hade jag fan inte brytt mej. Det är waaaaaaaaaay över gränsen. Folket 2013 har inga gränser, what so ever. Helt jävla apatiska och älmänt äckliga. Fucking hatar vårat äckliga korrupta twistade fucked up sammhälle som vi lever i idag, i sverige, 2013. 


Folk åker i fängelse för streaming eller annan nedladdning eller om man röker en spliff öppet osv åker man in på ca 10+ år. Och inte tala om brott inom komunen,skatt,bedrägerier och dylikt.

Men sånt här, eller våldtäkt, eller djurmisshandel,kränkningar,mobbning, går man fri för?

Sånna här lägen skäms jag inte bara över att vara svensk. Utan även människa. Fucking råttor har nog mer vett i skallen än dom flesta människor i dagens samhälle. O sure detta kommer inte leda nån vart, att bara gnälla här på min blogg med 1+ läsare, men hey, it's a good damn place too start. 

 

Stå på dej, det krossar dom att se dej le.


   


Av Antonia Odenhage - 15 december 2013 00:29

how too gå deppmode too glad mode in a minut:

 

Poet V

And baby, it's amazing I'm in this maze with you
I just can't crack your code
One day you screaming you love me loud
The next day you're so cold

One day you're here, one day you're there, one day you care
You're so unfair, sipping from your cup 'til it runneth over, Holy Grail

 

Räv V

 

  

 

Varsågod, nu har du den livserfarenheten

puss

 


Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards