Direktlänk till inlägg 13 december 2012

långt

Av Antonia Odenhage - 13 december 2012 22:10

Nämentja


Denna dagen har varit nått åt helvete.

Börja dagen as bra med lussebullar o frukost på sängen. 

Sen var der mys lucia sak i skolan där min babe miranda va lucia ( AS FIN )

 blablah, sen bara gick allt åt helvete.

vet inte in eller ut.

 Är förjävla mindfucked.

-

Alla klagar hela tiden på att jag är paranoid och att jag inte litar på folk och därför förstör något innan jag ens gett det en chans. Men grejen är att jag nästan 99% av alla fall jag är paranoid ( förutan monstrerna under sängen) har rätt.

Är sjukt paranoid om nån jag är vän med är vän med nån jag ogillar för tror dom döljer saker bakom mej och säger allt jag säger o typ bara är vän me mej för att sabortera. Och när jag pratar i tele med nån får jag alltid för mej ( om vi snackar skit o sånt allmänt girl talk) att dom ska spela in det och skicka det till den jag prata om.

Asså sånna sjuka grejer. Dom är ju (antagligen O: ) inte sanna men jag får för mej det.

Men andra saker som att folk ska lämna mej o gadda ihop sej o sånt, det är typ min värsta mardröm.

Och oftast blir det så med varje perso ja känner.

de tröttnar på mej o sen sticker dom.


tur jag har min underbara fanny o turky o ella o johanna som alltid stöttar mej no matter what oavsett om dom förlorar nån vän eller nått gör dom vad som helst så länge jag är glad. Och ställer upp när som.

Även om jag kallar dom lite allt möjligt och är ett svin förlåter dom mej för dom vet att jag inte menar det utan bara blir sur ( fast jag egent är ledsen, jag är knas) och förlåter mej varje gång <3

Det är underbara vänner om något.

älskar er

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Antonia Odenhage - 10 maj 2017 17:52


   

Av Antonia Odenhage - 2 mars 2016 20:48

           

-

Av Antonia Odenhage - 23 februari 2016 19:39

       

-

Av Antonia Odenhage - 23 februari 2016 19:33

     

-

Av Antonia Odenhage - 23 februari 2016 19:31

       

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Skapa flashcards